
Primera reunió del nou Consell Rector d’AlumnesCoop
El nou Consell Rector triat en la darrera assemblea d’AlumnesCoop del mes d’abril, es reuneix per primera vegada per revisar les funcions a les quals es comprometen i encarar els reptes de mandat, especialment en l’organització de la 2a Fira d’AlumnesCoop del pròxim 13 de novembre.
Què comporta està a un consell rector? Què volem que representi la Federació d’AlumnesCoop? Com ens podem organitzar?

La Candela i en Guido (escola Petit Món-Felisa Bastida), en Luca Alessandro (escola Nou Patufet), la Maria (escola Tecnos) i en Roger (escola Solc), són els membres que formen el nou Consell Rector d’AlumnesCoop. En la primera reunió, van revisar i entendre les funcions que desenvolupa aquesta entitat i quin paper han de tenir com a representants elegits.
També van compartir les motivacions i expectatives de cadascú per conèixer-se i començar a treballar de forma conjunta. I es van organitzar, calendaris i formes de comunicar-se, per tenir un bon funcionament com a Consell Rector.
I per últim, van encara el gran primer repte: la preparació de la 2a Fira d’AlumnesCoop que tindrà lloc el pròxim 13 de novembre.
Les cooperatives Escola Lliure El Sol i Doble Via donen suport, seguiment i dinamitzen les reunions del Consell Rector d’AlumnesCoop.
AlumnesCoop és la Federació de Cooperatives d’Alumnes de Catalunya, impulsada per EscolesCoop. És un projecte que permet que l’alumnat experimenti i visqui l’organització d’una cooperativa de segon grau, tal com EscolesCoop representa pel conjunt d’escoles cooperatives.
A AlumnesCoop poden federar-se cooperatives d’alumnes catalanes, tant de centres educatius cooperatius, públics o concertats.