Tots som Barcelona atemptats

Comunicat de la FeCEC arran dels atemptats terroristes a Barcelona i Cambrils

Barcelona, 23 d’agost de 2017. Les escoles cooperatives de Catalunya, representades per la Federació de Cooperatives de l’Ensenyament de Catalunya (FeCEC), volem fer explícit el nostre rebuig més enèrgic davant els últims atemptats de Barcelona i Cambrils, així com davant qualsevol altra acció terrorista.  Fem arribar també el condol per les víctimes i compartim sincerament el dolor dels familiars i amics.

Manifestem el nostre compromís per continuar treballant i educant amb els valors de la convivència, el respecte, la solidaritat, la pau, la democràcia, l’empatia, l’esperit crític i la cultura dels pobles i entre pobles. Les escoles cooperatives continuarem educant, al costat de les famílies, els infants i el jovent per aconseguir una societat lliure, justa i en pau.

Com a mostra d’aquest compromís. volem donar suport a la manifestació del pròxim dissabte 26 d’agost a Barcelona. Convidem a totes les persones membres de les cooperatives d’ensenyament (docents, personal no docent, pares i mares) a sumar-se a aquesta marxa solidària que porta per lema No tinc por.